31.01.2012

Befinner mig just nu på spårvagnen på väg till skolan, har musik i lurarna och tittar ut genom fönstret. Jag tycker om den här timmen på morgonen, det är så skönt att sitta och tänka eller försvinna in i musiken. Tycker också att det är kul att titta på människor samtidigt som man lyssnar på musik, det blir som en film. Nu är det ungefär trettiofem minuter kvar till jag landar i skolan för ljudteknik, arr&komp + text till musik, idrott och engelska. Skall inte vara med på idrotten, känner mig inte bra. Det börjar bli tröttsamt det här... Wellwell, när jag kommer hem blir det plugg innan svenska Top Model börjar, har längtat efter det sen jag läste om det i Elle. Sådana serier är bäst! Lyssnar just nu på the Fray, hittade det bandet för ett tag sen och jag är fast, så himla bra låtar. Speciellt "Look after you", den spelas på repeat. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback