21.01.2012

Blev en ofrivillig bloggpaus här, internet har inte fungerat så familjen har en liten internetsticka att dela på. I skrivande stund kommer jag på att jag hade kunnat mobilblogga, blogg.se appen ligger ju så fint så i en liten mapp... Well... Jag hade en finfin helg förra veckan som började med ledig fredag och sovmorgon, på eftermiddagen åkte jag ner till Frida där vi bakade regnbågscupcakes med grön citronfrosting. De blev sjukt fina och väldigt goda också för den delen, stolt tjej. På kvällen tittade vi på skräckfilmen 'Julias ögon', medan Frida satt och gapade satt jag och sprattlade med benen... Åt lite godis mellan alla förskräckta meningar om att hon inte ska gå in där, haha. Gick på promenad i vårsolen i lördags, hade jag inte vetat att det är januari så hade jag trott att det var mars. Himla skönt väder var det. Idag har det snöat så det ligger ett fint täckte utomhus. Var inte alls glad först, vill ju ha vår och sol! Men nu är det faktiskt lite mysigt. Den här veckan har inte bjudit på mycket, har varit tröttare än vanligt och känt mig krasslig, får absolut inte bli sjuk nu mitt i allt plugg. Har två presentationer, två inlämningar och ett prov i början på nästa vecka. Vi får nämligen allt på en gång. Dessutom skall vi jobba med min låt på ensemblen, så om jag blir sjuk så vet jag inte vad jag gör.

På tal om ensemblen, det nya projektet skall bli riktigt kul! Vi har åttiotalet nu med grymma låtar som var och en skall göras på en vecka och spelas upp för resten av klassen och sedan konsert om ett par veckor. Min låt är Maria Magdalena av Sandra. Blev riktigt glad när jag såg att min grupp ska ha den då det är min mammas favoritlåt, hihi. Nu måste jag sätta igång med plugget, har gjort annat alldels för länge. Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback