30.01.2012

Halloj, har bytt om till myskläder och pustar nu ut efter en lång skoldag. Spelade upp/sjöng en låt jag jobbat med på arr&komp och text till musik idag, jäklar vad nervös jag var. Även om det bara var för lärarna, men det gick bra i alla fall. Hade sedan ensemble med en helt ny grupp där vi spelade "We are kids in America" som vi skall spela upp på torsdag, det var kul! Efter lunchen var det matte och naturkunskap som stod på schemat, inte så kul på en måndag eftermiddag... Var nära att somna ett par gånger, hehe. Well, ikväll blir det bara mys tills det är dags att dejta kudden. Tummen upp. Förresten var det så otroligt skönt igår kväll när jag hade duschat och gjort allt vad hemmaspa heter, känner mig fräsch och fin. Måste tipsa om att scrubba fötterna efter ett fotbad, sedan smörja in fötterna med fotkräm och sova med något som heter 'Moisturising socks' (finns att köpa på åhlens). Gjorde det igår och nu känns mina fötter som bebisfötter, härligt. Nu skall jag kolla upp medlemskap på Friskis&Svettis, här skall det tränas! :)


Kommentarer
Evelina säger:

sv: haha jaså, tack för att du berättade! ;) fast det kan jag nog leva med! :) fin blogg du har :D

2012-01-31 | 07:24:35
Bloggadress: http://honevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback