30.06.2012

Åh vilken fin vecka jag har haft, vädret hade kunnat vara bättre men solen har faktiskt visat sig ett par dagar. Tummen upp! Jag har bland annat hängt på Kungsmässan med Frida en regning dag som sedan avslutades med lite serietittande, gått på en helt otrolig konsert vilket inte var mindre än MTV worldstage {ni får hålla utkik efter mig i augusti när kvällen visas världen om!}, Nelly Furtado var grym och vi stod dessutom nästan längst fram. Det var episkt att se Loreen, så himla bra. Hade så jäkla ont i fötterna efteråt men det var det värt! Firade midsommar med mina fina tjejer och massor med god mat, har köpt finaste shortsen och tränat lite grann. Gick på bio i onsdags med Fridis, vi såg 'LOL' som var mycket bättre än förväntat. Sov hos Frida och spenderade följande dag på hennes altan med solande, solande, lite frukt & smoothie och ännu mer solande. Låg där i flera timmar och har nu blivit brun jag också. En början i alla fall! Brände mig dock så är röd lite här och där men det börjar lägga sig, hoppas att jag kan krama någon utan att få ont snart också, haha. Igår strosade jag runt på stan med mamma, tog äntligen tummen ur och gick på basplaggsjakt. Kom hem med flera plagg, de flesta köpa på Monki, och kan nu använda plagg som tidigare bara hängt i garderoben. Åh, jag har massor av klädinspiration nu och det är kul med kläder igen! Överlycklig.
 
Idag blev det ändrade planer så jag och mami åkte iväg till en liten hamn för promenad. Det är jättefint där och fullt av frisk luft. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och njöt av vädret. Ikväll står spelkväll på schemat, har bunkrat upp med chips och sällskapsspelen är staplade. Det var längesen familjen hade en sådan kväll, blir mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback