12.06.2012

Filten är omslingrad och Project Runway går på tv'n, perfekt tisdagskväll med andra ord. Jag har haft en riktigt härlig helg som jag tillbringat med vänner. Startade helgen i fredags med Olivia på ett café innan vi åkte hem till henne och grillade mini-marschmallows över värmeljus på hennes balkong, det var supermysigt tills jag lyckades fatta eld på en liten stackare... Haha. Spenderade natten där och åkte dagen efter på hudvårdsjakt, min hy ändrar hudtyp så ofta men nu tror jag att jag har hittat en serie som alltid kommer att passa. Hoppas! Åkte spontant in till stan på kvällen för att träffa Joanna, Anton och Ronja. Strosade runt lite på långgatan där det vankades folkfest av något slag och satte oss sedan i Slottskogen för prat, musik och chips. Fin kväll! I söndags kom Fridis hit och drack té innan vi begav oss för en dejt med Olivia innan Frida sticker till solen. Hade gärna hoppat ner i resväskan... Det var som sagt en riktigt härlig helg. Gårdagen var desvärre inte lika härlig, gick tydligen och blev sjuk i helgen så jag spenderade dagen halvsovandes på soffan med 39 graders feber och chaité. Hade som tur var ingen feber imorse så jag åkte till skolan för kör vilket bara varade runt en timme, blev sedan vila hemma och har gjort just det sedan dess. Detta kunde inte ha kommit olägligare, det är skolavslutning imorgon och jag som skulle sjunga solo på en låt... Well, får satsa på julavslutningen istället! Jag skall i alla fall vara med i kören och köra stämmorna på Julias låt så det blir kul ändå. Speciellt eftersom det nu vankas lov och jag slutar tvåan! Det känns så overkligt att jag börjar i tredje ring i höst och tar studenten nästa år. Allt som man har strävat och längtat efter sedan man var liten är snart här, blir både skräckslagen och jätteglad på samma gång. Knäppt. Well, får runda av här innan det blir för luddigt. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback