10.03.2012

Känner att det är dags att skriva igen efter en liten paus, det var nog första gången jag inte känt att jag måste skriva något utan bara chillat på det. Sitter nu med nylackade naglar och kollar igenom min fina almanacka över vad jag har gjort de senaste två veckorna. Förra veckan påbörjade vi ett Shakespear-projekt i engelskan och svenskan vilket innebar att vi tittade på långa filmer med gottis till. Åkte skridskor på torsdagen vilket faktiskt var kul?! Ett under att jag tycker det. Firade fina mormor på lördagen med underbar mat och tårta och var på barndop på söndagen. Lilla Tove skulle döpas, hon är helt bedårande! Denna vecka har bestått av prov i ekologi vilket faktiskt gick bra, nytt projekt i ensemblen efter lite tråkigheter {fast detta projektet ska bli jättekul!}, fika med fina vänner efter skolan, manusskrivande, födelsedagsfirande av världens finaste mamma, teaterkurs inför Shakespear-projektet och ledig dag igår. Igår passade jag på att lämna in två par jeans för uppläggning och pluggade lite grann. Gick även in i en högtidsklädesbutik med mamma vilket bara gjorde längtan till studenten nästa år starkare! Tittade på underbara balkänningar i chiffong och hittade min drömbrudklänning... Hehe. Nu skall jag iväg till Frida för sleepover och melodifestival-tittande! Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback