20.03.2012

Febriga jag sitter här och är sjuk, även fast det är tråkigt är det skönt att den långa på-väg-att-bli-sjuk-förkyldningen håller på att bryta ut nu. Skall dock kurera mig med te {ja, nu när jag har köpt en liten box med chaite skall jag försöka att vänja mig. Trots att det bara smakar vatten...} och annat nödvändigt. Well well... Spenderade förra helgen hos Frida som sagt. Kul som alltid. Bästa Loreen vann mello vilket gjorde mig glad! Jag tror att hon har en stor chans i eurovision! Förra veckan flöt på som vanligt, fick MVG och körkort till proddriggarna i skolan {ministudios}. Det trodde jag verkligen inte att jag skulle få så jag blev very happy.

I lördags träffade jag Frida, vi hängde i stan, tittade i affärer och fikade. Mys! Senare på kvällen var det filmkväll hemma hos Anton med Joanna, Sarah och Julia. Det var en riktigt fin kväll med fyra bra filmer {'The Roommate', '50/50', ' scary movie 3' & 'Music that... någonting'} och fyra fina personer. Hamnade inte i säng förrän klockan slog fem och vaknade halv nio, hade då bara sovit någon timme eftersom halsontet inte lät mig sova, haha. Mami hämtade upp mig vid ett ungefär för att kika på ett par plagg till henne, var dock inte ett så bra smakråd då jag gick runt som en zombie och var nära att somna. Ståendes... Så kan det gå! Skall tag ta i lite plugg nu innan det blir middag, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback