24.03.2012

Ligger i min varma, sköna säng och skall strax plocka fram tredje boken ur Sofi Fahrmans bokserie. Jag läser nästan alltid något innan jag dejtar kudden, med risk för att låta som en tant, det är så avslappnande. Jag har tillbringat denna otroligt tråkiga dagen med... Ja, vad har jag gjort egentligen? Vaknade inte alls på bra sida idag, tummen ner. Men men, alla har sådana dagar ibland. Åkte in till stan i eftermiddags och köpte en shortsdress jag lagt undan på hennes&mau häromdagen, vet dock inte om jag verkligen gillar den. Den är väldigt fin, men frågan är om den är lite för 'gullig'? Får ta en funderare på det. Ett set med flera ringar åkte också ner i påsen, trots att de är lite för stora så kan jag inte annat än älska dem! Lite tejp på undersidan fixar't. Jag har verkligen fått en grej för nätta smycken på sistone, speciellt i guld. Åh. Jag hade gärna haft ett helt gäng med halsband från dogeared och fina ringar från pandora samt smala armband, himla fint.

Denna vecka har för det mesta spenderats hemma hos mig med dum förkylning, trotsade den i torsdags för prov i musikteori vilket gick sådär, matte och ensemble. Efter skolan mötte jag upp Olivia för fika och sedan häng hos henne. Gillar den tösen himla mycket. Frida också, ni är guld värda.

Gårdagen spenderades med mamma i stan för lite shopping, kom dock bara hem med ett par shorts. Men de är riktigt fina! Vädret var helt underbart, sjutton grader bjöd Göteborg och det kan man inte annat än bli riktigt glad över. Jag hoppas på att resten av våren fortsätter såhär, det hade varit underbart! Küsse

Slänger upp ett par bilder imorgon, orkar inte riktigt med det just nu. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback