17.05.2012

Något av det skönaste soundet i låtar är visslingar tycker jag, så himla härligt och somrigt. Sitter just nu i mitt rum, lyssnar på musik och bläddar i senaste ELLE. Fridas rum på expot igår var klart bäst, det säger jag inte bara för att säga det. Sjukt fina bilder upphängda i pastellfärgade ballonger, kan det bli bättre? Tyckte att det var så kul att se hur hon har utvecklats, från det äldsta till det senaste fotot. Alla var såklart jätteduktiga men Frida, du är bäst! Tittade på första avsnittet av en serie innan vi släckte, Alcatraz. Spännande! Idag var vi en sväng på Kungsmässan, åh är så shoppingsugen nu! Ska allt klicka hem lite fint imorgon.

Ikväll blir det mys med lite smulpaj och film tänkte jag, låter bra i mina öron. I munnen också för den delen, hehe. Mums. Okej, detta blev ett otroligt luddigt inlägg. Är lite ledsen så det får vara så. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback