Torsdag

Sjukistorsdag! Jag ligger i sängen och tittar på serier, just nu är det Andra Avenyn som är på. Nostalgi. Har känt att jag är på väg att bli sjuk i flera dagar nu, väldigt lägligt då skolan precis har börjat. Toppen! I morse var det bara för jobbigt så jag drog täcket över huvudet och somnade om. Jag hoppas att jag mår bättre i morgon för jag och ett par vänner har nämligen lite roliga planer på kvällen... Well, det har redan gått tio dagar av 2013 och jag har haft kul varenda dag. Tummen upp för det. Nyårsafton var helt underbar och spenderades med några utav mina absoluta favoriter. Skriver mer om detta senare. 
 
Den första veckan har spenderats med vänner, mycket film och allmänt mys. Det blev även utgång i torsdags med Olivia och Michelle på Sticky Fingers, det var så himla kul! Jag träffade på flera vänner där som det blev dans och tjöt med. Drinkar och dans till stängning kan inte slå fel men aj vad ont jag hade i mina fötter efteråt, haha. Det blev sleepover hos Olivia efter lite nattamat och dagen efter ägnades åt serietittande i min säng. Behövligt. Tack för en sjukt rolig natt på Top Floor! 
 
Åh, i måndags skrev jag en låt. Den bästa låten jag någonsin skrivit. Texten kommer rakt från mitt hjärta och mina erfarenheter, jag tycker om den väldigt mycket. Blev så stolt över mig själv. 'Unstoppable' tror jag att den ska heta och den kommer absolut med på min projektarbets-skiva! 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av att jag faktiskt kan vara sjuk och inte behöva plugga en massa på det. Vampire Diaries, O.C, Gossip Girl eller Glee? Ni kanske har tips på bra serier? Hit me!
 

Kommentarer
Lisa säger:

Så himla fin du är! Krya. <3

2013-01-10 | 17:12:18
Bloggadress: http://lisanymans.blogg.se/
Lisa säger:

"Och en döv som inte hör men hör ändå.... Fattar inte den här filmen x)"

Vilken film? :D

2013-01-11 | 14:31:11
Bloggadress: http://lisanymans.blogg.se/
Frida (stalkern) säger:

Uppdatera!!!!!!!!

2013-01-17 | 22:08:59
Bloggadress: http://keishas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback