27 Dresses

 

Godmorgon! Eller nja, kanske inte så god för mig... Håller mig hemma idag också, magen attackerade mig igår och det håller i sig... ;p Ska försöka gå till skolan imorgon om jag mår bättre. Det är ju så fint väder ute nu! Man vill ju inte sitta inne och ha tråkigt hela tiden...
Jag och mamma har precis sett på 27 Dresses. Den var ju asbra!  Alla som inte har sett den, måste bara se den! Den var jättemysig ju. :) Särskilt med den här hetingen!


James Marsden, kanske en till hunk man ska spana in? Ja, det tror jag! ;)

 
Jag var tvungen!      Man kan också se han i "Förtrollad", tänkte väl att jag kände igen honom...

Nu kommer en present till er!

Hot! Hot! Hot! Hot! Hot! HOOOOT! Haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback