Uppdate om igår. ;)

Hejhej! :) Igår var det ju mysmys på hög nivå! :) Vi firade mormos och mammas födelsedagar, med "vi" menar jag, jag, brorsan, mamma, pappa, mormor, Yvonne och Henrik. Det var lite rörigt på morgonen (haha) men sen blev det bra. :)
Mormor kom en halvtimma för tidigt, typiskt mormor. ;)
Då satt vi och pratade lite och så, sen kom Yvonne och Henrik (& Zion). Lekte lite med Zion och pratade och så. (Zion är Yvonnes hund) Sen blev det ju då dags för förätten, det var någon röra med räkor på rostat bröd, ganska gott. ;P Och sen blev det en någorlunda god middag (haha, jag var petig igår. ^^) Schnitzel och potatisgratäng. Efter det blev det efterrätt, päron med chokladtopp. Chokladtoppen var ju mumsig, det var inte päronen, haha. Har aldrig gillar päron... Usch. ^^
Det var jätteroligt igår! :) Mamma och mormor öppnade paket, såg inte riktigt vad mormor fick (A) men mamma fick ett presentkort på styling och så. Mamma blev jätteglad. :)
Senare på kvällen åt vi tårta och sjöng. :) Grattis mormor! :D (Fyllde 86 igår) <3

Just nu tittar jag på Gossip Girl, en av de bästa serierna som går just nu! :D Och nästa vecka börjar Desperate Housewifes. :D
Back to GG.
<3 (Slänger ut gårdagens outfit sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback