Burberry? Dolce & Gabbana? Prada?

Ja... Här sitter man och har tråkigt.  Kollade på "The qlique" på kabeltv förut, den var faktiskt bra! Läser ju den bokserien så jag vet ju lite innan... ;p Till middag blev det mammas supergoda pannkakor! ;D
Och så har jag duschat, så nu är jag ren och fin. Haha. Mitt hår var ju så fett men nu är det fint igen, har flätat två flätor så sen blir det vågigt. Haha. ^^
Lyssnar på "You are the one that I want", yeey. Oh oh oh. Honey!
Jag längtar verkligen tills vi ska framföra den i skolan! :)

Nu ska jag faktiskt ta mig en chailatte, varmt och gott.
La mig med världens magont. Det där i månaden, en typ av hunger (en sån känsla men jag var inte ens hungrig..), att någon slog mig i magen och så brändes det. På toppen över i:et har jag även jätteont i bägge armarna, vet inte varför? + så har en förkyldning attackerat mig igen.
Fy! Ja jag klagar, men men...
Nej nu får jag gå och ta mig en chailatte innan jag börjar klaga på att jag vill ha en. Haha.

Nu är jag färdig med min chailatte.
Visar hur jag gör just min sen. ;)
Min moster smsade förut (hon är i Turkiet) och frågade vilken sorts väska jag och mamma vill ha, Burberry, Dolce & Gabbana eller Prada.
Nu kommer mamma så jag ska prata med henne om det. ;)

Kommentarer
Nathalie säger:

har den serien börjat? Eller aa, jag har hört att den serien skulle börja men jag visste inte när ^^

2009-03-26 | 19:25:40
Bloggadress: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback