6e juni

Hejsan! Vilket härligt väder vi har haft!
I fredags gjorde jag inget speciellt efter skolan, chillade lite och lekte med Zion. Följde även med mami&papi och handlade. Igår solade jag ett tag på balkongen innan vi skulle grilla vid fyratiden ett par grannar på gården. Det var mysigt det! Alla delade med sig av det man tagit med sig och efter maten letade många av oss efter en annan grannes katt som försvunnit. Några av barnen hittade den, bra jobbat! :) Efter maten och allt tjöt gick jag och mamma på prommis med Zion. Sedan tittade jag på tv innan jag skulle sova.
Idag vaknade jag vid tolvtiden, åt frukost och solade sedan i en timma innan jag började med svenskanovellen. Är långt ifrån klar men nu har jag tänkt ut handlingen i alla fall.
Har inte så mycket mer att skriva, det har varit en mysig helg helt enkelt. Puss.

Kommentarer
alice johanna säger:

Du var väl på Willys i Sisjön i Fredags? <3

2010-06-06 | 21:32:48
Bloggadress: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback