14e mars 2011

Hejhej! Jag sitter i mitt rum efter en god middag och en ballerina kladdkaka {vanilj}, blir nog en sådan till... Eller flera om jag inte kan hejda mig... Haha. De är så himla goda! Skoldagen har varit helt okej med ensemble, tråkig mattelektion och en svenskalektion där det nya projektet handlar om svenska dialekter. Det ska tydligen vara ett ganska slappt projekt, gött! Om en timme ska jag sitta på spårvagnen på väg till dansen där jag hoppas på lite mer snälla situps, haha. Jag ska åka dit med inställningen att jag ju är nybörjare, har bara gått fyra lektioner, jag är där för att lära mig och att det är okej ifall det blir fel. Jag måste verkligen skippa den inställningen jag åkt dit med förut, inte kul alls att bli så snurrig i huvudet av alla tankar som säger att jag är dålig och känna att tårarna är på väg. Nej, nu är det slut med det! Bloggar mer när jag kommer hem, om jag hinner - måndagar är ju så stressiga men jag ska försöka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback