Lite spaning ;)

Hejhej! Uscha... Sitter här i pyamas och morgonrock, näsan rinner och jag hostar. Inte precis vad man vill... Har spelat Sims 2 idag... Haha, det brukar jag bara göra när jag är sjuk... ^^
Har glömt att visa det jag provade i Kungsmässan när jag och Frida var där sist..
Så här kommer det! ;)


Shorts från Zara, varning för bleka vinterben!


Ljusa, slitna jeansshorts. Också från Zara, LOOOOOOOVE them! ;)


Söt klänning, också från Zara.


Sötsötsöt överdel från JC.


Urfint fodral från JC, love it! ;)

Vad tycker ni? Sen var det ju även en jättejättejättefin jeansjacka, tog tyvärr inte kort på den. Men jag antar att ni hittar den själva? Den är ju från Gina. ;)

Kommentarer
Miss Cali säger:

Fodralet fr JC var APSNYGGT! :D

2009-02-19 | 22:13:17
Bloggadress: http://misscali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback