Dagens ^^

Hejhej bloggen! Idag vart det problem med snedluggen... Vet inte hur jag ska styla den? Tips, någon? ^^ Nästa gång jag klipper mig, ska snedluggen vara lik Lauren Conrads! ;P
Idag var det måndag, måndag... tråkiga måndag... Matte, musikprov, teckenspråk, so, no och tyska pluggade jag idag. ;P Efter skolan var Fridas taxi försenad, fick vänta med henne ytterligare en stund. Ungefär kvart över fyra kom den, vi slutar 20 i fyra... ;P Ja, sen blev det mat och plugg. Klockan nio blir det Lipstick Jungle. Ja, idag blev det inget långt inlägg. Men så kan det bli ibland... ;P

För att det inte ska bli ett så kort inlägg ... : Dagens
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Mascara, kajal och lite puder.
Dagens klädsel: Svarta tights, mörkblå kjol som går upp i midjan, svart tajt t-shirt och en sjal.
Dagens händelse: Vet inte.. Det har inte hänt något väldigt intressant idag... ;P
Dagens planer: Jahapp, kvällens planer - Lipstick Jungle klockan nio, innan det ska jag kolla runt på tips för att styla en snedlugg. :)
Dagens vill ha: Mer besökare och mer kommentarer! ;)
Dagens saknad: Linus och Johanna. Det är så tomt i klassen utan er! :(
Dagens drog: Kenzas blogg! :)
Dagens tråkigaste: Mattelektionen och solektionen, det var bra TRÅKIGT...
Dagens roligaste: DEUTSCH! :D
Dagens finaste: Mamma. You rock! :)
Dagens måste: chocolate! Alltså... Jag brukar inte ha sug efter sött på vardagar, men förut var jag bara tvungen att ha något sött! x)
Dagens dricka: Juice.
Dagens köp: Nothing...
Dagens mat: Spagetti och köttfärsås.
Dagens kärlek: mina söta vänner Olivia och Frida. :)
Dagens mående: Trött och irriterad. Vaknade på fel sida imorse, kanske pågrund av den mest irriterande tinnitusen jag haft igårkväll när jag skulle sova. -.-
Dagens låt: Uff... Har faktiskt inte lyssnat på EN ENDA låt idag... Konstigt... Haha! ;)

Veckans planer. (Tänker ha det varje måndag)

Måndag: Lipstick Jungle! :)
Tisdag: Skola, plugg när jag kommer hem...
Onsdag: Engelskaprov.
Torsdag: Åka skridskor efter lunch, yeey! :) Hoppas mina skridskor passar. ;)
Fredag: Antagligen sova över hos Olivia! :) Har inte frågat mamma än, haha.
Lördag: Beror på.
Söndag: Plugga matte och blogga såklart. ;)

Vi ska åka skridskor den 26:e februari också och den 5 mars (tror jag) ska vi åka till något gym och göra något där. Haha, lärarna visste inte vad... ;P

Nej, nu ska jag lämna det här inlägget! ;)
Puuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback