Gina Tricot

Hejhej! Sitter här med Lotta i mitt knä, söt som hon är, och kollar runt på Gina Tricot. Att det kan finnas så mycket fint i en enda affär är helt tokigt. ;)
Idag är det min mammas födelsedag, grattis grattis! :)
Känner verkligen inte att fingrarna glöder idag... Hehe. ;p
Är trött och idag vill jag bara ta det lungt och mysa. :) Egentligen skulle jag kollat på Kevin Borg på Frölunda torg och sedan kanske varit med Sandra, men jag orkar inte. Och sen har jag ju redan sett Kevin Borg, han kommer säkert dit flera gånger...  Ja, men iallafall. Detta var det jag hittade på Gina Tricot's hemsida.


Ja, allt ifrån Gina Tricot. Men det som fattas är ju de ljusa slitna jeansen som finns på reklamen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback