Helgen =)

Hejhej, nu kan jag skriva!
Helgen har sett ut såhär:

Fredag: Frida följde med hem, åt middag, bokade biobiljetter, köpte godis och stack iväg till bergakungen. Där såg vi den nya filmen 17 again. Den var jättebra! Ett stort plus var ju att Zac var jättehet! ;)
Efter bion hoppade vi av vid sjukhuset (haha) till pressbyrån och jag fick hem veckorevyn med Kenza på. Läser ju hennes blogg, hon e störtskön som man säger. ;)
Sen bar det av hemåt där vi kollade på Twilight, igen, den är ju en av de bästa filmerna som har skapats på denna jord! ;) Japp, den såg vi och sen blev det sovdags, hihi. Typ strax efter 12.. ;p

Lördag: Vi stack iväg till slottskogen och flummade runt lite, tog kort och käkade glass. Mysigt, mysigt. Pratade som vanligt om allt och inget! :) Sen hamnade vi på linnéplatsen och så stack vi till stan och kikade runt i lite olika affärer. Köpte en mascara, Maybelline, the Colossal volum' express mascara, om man ska vara exakt. ;)
Sen hade klockan helt plötsligt blivit runt fyra och då stack vi hem och käkade middag och sen gjorde i vi en kladdkaka! :) Den var jättegod! Kladdig och bra! :) Mums med grädde till! ;)
Tittade på robinson, men om jag ska vara ärlig tycker jag inte att den här säsongen är särskilt rolig. Lite kanske. Men bara lite... Efter det satt vi vid datorn en stund, till typ 12.. Höhö. Och så låg vi i våra sängar (hon sov ju då på luftmadrassen) och snackade om ALLT tills klockan var kvart i tre, fast jag var ganska pigg.. Haha.

Söndag: Vaknade upp vid halv 11- 11, käkade frukost, jag duschade, var på tynneredsdagen (det är alltid jääättekul! Det är en marknad, de säljer allt (olika stånd) och så är det musik och så gör kulturskolans elever en massa saker, det var dans på scenen, det var tävlingar, tipspromenad, man kunde köpa korv och en massa saker). Jag fick iallafall hem världens finaste tisha, med Tokio Hotel! Haha, i början av "ledet" så var det ett stånd med mörka tishor med tryck med olika band och så, och så sa jag till Frida "Åh hoppas att de har Tokio Hotel!" Och vad såg vi när vi gick dit?! Jo en hel rad med en massa tishor med Tokio Hotel! Blev helt kär i en, som ligger några meter bort just nu! ;) Har även köpt en liten rem... En citronrem! Godis då... ;) Delade med Frida såklart och så gick vi runt lite. Sen stack vi hem och käkade lite kladdkaka från igår och sen var det dags för kyrkan (för mig då) och hon skulle hem. Vi hade övning idag, ganska kul. Men det är pirrigt och väldigt nervöst, för min del iallafall.
Aja, efter konfirmationen hade jag och Elin sällskap och så stod vi och snackade ett tag där vi brukar skiljas åt, haha.
När jag kom hem var Yvonne här och då käkade vi middag och nu sitter jag här.
Snart börjar Gossip Girl också, ska inte missa det idag! ;)

Jag vet att jag har missat dagens låt, men nu ska jag skärpa mig. ;)
Dagens låt kommer snart och så bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback