Kom visst inte med? :S

Jag hade skrivit ett inlägg men det kom visst inte med.. :S Men här kommer det iallafall! (Det är från i måndags, då var jag ju hemma p.g.a. att jag var sjuk)

Hej, har precis tvättat håret och ska bara kolla lite här. ;P
Maggan hade tydligen skickat ett mail till mamma, att jag kunde försöka komma till övningen imorgon (Grease) och om jag mådde dåligt kunde jag gå hem efter det. Ska försöka gå men om jag blir så yr som jag varit idag tänker jag gå hem.
Nej, det har inte varit trevligt kan jag säga... Nej mysig yrsel och magont är inget för mig. ;p
Har inte gjort något särskilt idag, tv typ. Och gått runt, som vanligt när man är sjuk. Uttråkad och så.
Nu tittar jag på vänner, gamla avsnitt och då är ju Matt LeBlanc supergullig! ^^
Jag menar, titta på honom!





Skriver ett lite mer "up to date" - inlägg nu på en gång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback