Ny design!

Hejhej bloggen! Vad tycker ni om designen?
Headern är bara en akutlösning! Haha! Ville få upp designen så fort som möjligt och gjorde därför en header som inte alls blev som den skulle... Haha! Jag ska göra en finare när jag har tid, då ska jag även göra en liten sak som får bli en överraskning! ;D
BTW: Färgerna i designen är inte alls som de ska i Firefox, om ni har det: bakgrunden är mycket mörkare och den beiga färgen ni ser ska vara vitbeigerosa typ. :(

Back to reality!
Jag har suttit och jobbat så länge med headern att jag inte hade en tanke på Gosssip girl / top model!
Nu har ju mer än halva tiden på båda programmen gått så det är ingen idé att jag tittar nu.
Det får bli min kära facebook istället! ;)
Pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback