Tisdag

Hallåjsan! Idag vart det kallt! Brrrr... But I like it! :) Kan inte förstå hur fort det har gått, vi har ju redan gått in på halva terminen nu! :O
Gött är det!
Idag hade jag teckenspråk, religion (skitkul idag! Vi skulle rangordna olika personer det var: en änkling 70 år, en änka 35 år, en ensamstående mamma, en ensamstående pappa, en hjärtsjuk flicka 15 år & en hjärtsjuk man 55 år. Alla var tvungna att skriva samma så vi diskuterade mycket, jag höll fast på flickan och den 70-årige änklingen... Hihi. Det var kul i alla fall!), matte, NO & idrott.

Talade även om vad som hade hänt med min mobil inför hela klassen. Ska prata med den andra klassen också. Just det! Jag har ju inte berättat det!
Jo, i torsdags när alla skulle gå på bussen till åkered (gympa) så skulle jag precis stoppa in mobilen i väskan när någon/några knuffade mig så att jag tappade min mobil och den gick sönder. Och det är dyrt kan jag tala om! Tråkigt. :(

Nu har jag mammas mobil sålänge, tog en massa söta/fula/knasiga/fina ja, väldigt blandade, bilder förut. Haha, skulle precis lägga över bilderna till datorn när mobilen dog. Måste ladda... ^^
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback