Söndag

Hej och sorry med ett stort S! :p
Har inte kunnat updatera och har faktiskt inte haft ork till det... Haha.
Men jag börjar från början. ;)

I ondsdags:
Efter skolan åkte jag och Olivia till Wayne's Coffee för att plugga & dricka något gott. (Nästa gång tar jag Chailatte! Den där gången tog jag något med lite kaffe i, mycket eller lite- spelar ingen roll. Kaffe är äckligt! Haha) Vi pluggade tyska. :) Efter det stack vi hem till Olivia och gjorde inget särskilt. Vi tog det bara lugnt och hade skoj som vanligt! :D<3
Papi hämtade mig vid 7-tiden och då tog jag det bara lugnt, en förkyldning började då så därför orkade jag inte blogga.




I torsdags:
Jag gjorde inget speciellt, efter lunch åkte hela högstadiet till Ruddalen och spelade frisbee-golf. Det var faktiskt ganska kul! Fast det blev ju lite långtråkigt i längden...
Ja, skulle egentligen sova över hos Olivia men jag hade blivit så förkyld så när jag kom hem hoppade jag in i myskläderna och gjorde ingenting. Skönt.

I fredags:
Invigde mina nya pumps/ankelboots/whatever? Hihi.
Det gjorde inte alls ont, inte förens jag kom hem...
Aja, vi gjorde inget speciellt i skolan men efter skolan var det dags för tandläkarbesök. Usch!!
Fick veta att jag har två SMÅ hål i de bakre tänderna längs nere vid tandköttet.
Har en ganska liten mun (haha) så det är inte så konstigt, får köpa en mindre tandborste...
Längtar inte tills de blir lagade... Som ni kanske har förstått hatar jag tandläkaren och har faktiskt mer än bara mini-tandläkarskräck som jag skrev i ett annat inlägg... Usch! Jag såg en spruta på det där "bordet" som är ovanför stolen eller vad man ska säga, och jag trodde att jag skulle få en spruta då! Men det var bara en grej som sprutar ut flor på tänderna... Så äckligt! Haha, men efter tandläkaren gick jag och mamma till H&M för att leta efter kjolen men den fanns inte där så vi gick till BikBok där en svart kofta och ett par jeansleggings fick följa med hem... Hihi. :D

Igår:
Igår klippte jag mig hos en liten mysig frisörsalong typ i stan, klippe inte alls mycket. Bara topparna och fixade till luggen liite och så. Men jag är nöjd, mitt hår är fint och fräscht nu. Toppen! :)
Ska eventuellt slinga håret där någon gång, så att håret blir lite ljusare. Naajs! ;D
Åkte ju till Gina Tricot på hisingen som sagt, klänningarna jag hade sett (och glömt hur de ser ut) på internet fanns inte där, eller jo. En fanns där men den satt väl okej, men jag provade en göööör-söt stickad magtröja (linne under) och den fick ju då följa med hem. :)
Åkte även till H&M där och kollade efter kjolen men den fanns inte där så när vi kom hem ringde mami runt lite och den fanns på H&M Divided i nordstan, vi åkte dit idag.

Idag:
Idag åkte vi till nordstan som sagt och där fanns mycket väl kjolen! (Eller ja, de hade ju hängt undan en 34 till mig så.. Hihi) Provade den med ett par toppar (enkla och enfärgade) och kjolen satt HUR FINT SOM HELST på mig! :D Blev jätteglad, den & två av topparna köpte jag och sen var jag på jakt efter strumpbyxor vilket blev köpt på Lindex, en mascara (två... hahaha) på H&M, en svamp till mitt puder och en borste till ögonbryn - också från H&M köptes idag.
(Lägger ut bilder på det som jag köpt i ett annat inlägg)

När vi kom hem åt vi och sen dess har jag inte gjort något speciellt.
Just nu sitter jag och lyssnar på Alphaville - Forever young. Så himla fin låt! Blir nästan tårögd varje gång jag hör den. Hehe.
Nu ska jag fixa några inlägg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback