19e april

Hejhej, försökte publicera ett inlägg förut men det gick inte så jag gör det nu istället.


Hejhej, sitter här efter en kul skoldag. Lektionerna i sig var väl inte särskilt roliga, men rasterna! Skönaste tjejorna! ♥ Vi spelade in en video när jag och Olivia "skrattar" som Hajan. Hahaha säger jag bara! Videon får aldrig vistas i närheten av youtube! Hihi. På fredag ska alla tjejer i klassen (vi är bara 6 stycken) ha tjejmys hos Olivia. Det kommer bli jättekul och det är säkert med alla goa tjejer! I love you guys!
Fy vad jag kommer sakna alla när jag går ut nu i vår, usch. Jag kan verkligen inte förstå att det är min sista termin på Kannebäck. Jag har gått där sen jag var två år, alltså jag gick på deras dagis. I den här skolan (och dagiset) har jag träffat personer jag aldrig kommer att glömma och jag är stolt över att få vara deras vänner. Ni är helt underbara och f*n vad jag komer att gråta på skolavslutningen. :'(

Hmm... Ja, får väl återgå till att berätta om dagen. Även om den inte har varit så intressant... Efter skolan gick jag hem där middagen precis hade ställts fram på bordet, gött.
Sedan dess har jag inte gjort så mycket mer, var ute med Lottapotta förut och har tagit ett par egobilder... Hihi.

Nu ska jag gå och borsta tänderna efter ett roligt avsnitt av Top Model.
Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback