25e april

Hejhej, kollade precis på Hajans och Fridas bloggar. Jag kanske skrev för mycket om helgen? De skrev inte alls lika mycket som vad jag gjorde, kanske får redigera lite? Hehe.
Idag vaknade jag vid halv tolv och åt då frukost framför The breakup, efter det har jag pluggat, ätit, pluggat igen och tittat på Hollywood - fruar. Det blev inget Gina Tricot - besök, glömde helt bort det. Ska eventuellt åka dit imorgon, men jag vet inte. Måste plugga till engelskaprovet på torsdag OCH skriva färdigt svenska-novellen till sista april. Har bara skrivit en och en halv sida. Hjälp! Inspiration, du är mer än välkommen!!!
Suck, nu ska jag röra mig till duschen och sedan skriva lite på novellen. Om nu inspirationen hittat hit...
Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
hhajan säger:

ska skriva senare när jag får bilderna :w<3

2010-04-26 | 15:59:37
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback