26e augusti 2010

Heeej bloggen! Anledningen till att jag inte har bloggat på ett äckligt bra tag är för att jag har hållit på med en ny design och suttit och pillat och trixat, har varit på göteborgskalaset som sagt, Frida har sovit över och så har jag inte velat blogga utan bilder. På bildfronten går det väl inte sådär jättebra, jag listade ut hur man fick in bilderna i datorn men jag misstänker att det är fel på min kamera för när jag ska föra över bilder så är det helt tomt. :S Får väl bli att fota med systemkameran mer... Det är inget fel med det men min lilla kamera kan man ju liksom ta med ÖVERALLT. Vi får se hur det går med det. Sen det bästa av allt - har börjat på gymnasiet! Nu har jag MASSOR att berätta. Får ta det i små etapper, haha!
Men först bjuder jag på lite mongobilder från idag!











Ursäkta åsynen av mitt stökiga rum... Det blir att råstäda imorgon! Glömde även ett finger där på sista bilden, haha! Det jag gjorde är ju "i love you" ;)
Nu ska jag fixa ett par inlägg medan jag lyssnar på en av mina favoritlåtar just nu: It's a miracle - Crashdiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback