STOCKHOLM

Tjenixen! Haha... Nu har jag äntligen tid att blogga! I helgen var jag i Stockholm som sagt, det var riktigt nice. Vi åkte ganska tidigt på morgonen, vi kom fram runt elvatiden. Dagen ägnades åt att gå runt i gamla stan, käka Ben & Jerry-glass i bägare (mmm...) och gå runt slottet. Vi gick där alla kungligheter gick för att komma till kyrkan i somras, coolt. Har varit i Stockholm ett antal gånger förut men det är alltid lika kul att kika på slottet. Det känns så mäktigt på något sätt... :) Annars gick vi helt enkelt runt och bara var. På kvällen åt vi på Jensens, det var gott det. När vi återvände till hotellet tittade jag och mamma på Dansfeber innan vi släckte. Ni missade väl inte Morgan Alling som kvinna? Haha! På söndagen, igår alltså, åkte vi till skansen och glodde på apor. Söta apor. Och gick under äckliga fladdermöss. Usch... Vid tretiden var det faktiskt framträdanden på skansen så vi tittade såklart på det! Fast de enda bra var Rebound. På kvällen tog vi tåget hem till Göteborg, efter bara några minuter liggandes i min säng slocknade jag. Idag har jag varit extremt trött hela dagen. Det kanske ni ser genom att läsa texten? Inte alls bra ju, haha! Nu ska jag alldeles strax duscha och sedan plugga lite grann. Pöss

 
Från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback