27/03-2010

Hejhej! Gårkvällen spenderades halvtittande på Petra Medes program & så var jag inne på msn. Lite halvkul sådär för det var nästan inga personer inne. Gick och la mig 20 över elva och vaknade vid kvart i nio imorse av att Lotta spatserade runt i min säng. Sötis.
Vi åkte runt 10 till turistmässan där vi spenderade ett bra tag vid Tysklands-stånden, det verkar som om vi åker dit i sommar. ;) Vi gick såklart upp till Sverige-våningen där vi hälsade på en massa söta Lisebergskaniner. Puss på dem!
När vi skulle åka hem var jag väldigt yr, inte så kul. Drack en massa vatten när jag kom hem och nu är yrseln borta. Skönt!
Har inga andra planer men det kanske dyker upp något.
Pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback