5/03-2010

Hejhej, sitter här och har skitont i magen. Snart är det dags! Ska träffa Jasmine utanför Sinclairs dansskola, hennes morfar ska köra oss till Scandinavium där vi ska se TOKIO HOTEL!!!! :D
Får la berätta lite om dagen...
Jo, vi i nian och tian hade ju stationer. Jag & Frida, Sara & Felicia och David & Stefan var i gymnastiksalen.
Ni vill inte veta vad killarna gjorde innan vi lyckades komma in... Haha!!!
Aja, alla småbarn var jättesöta och samarbetade suveränt!
När inga elever var där så mötte jag & Frida - Sara & Felicia i dragkamp... Det gick inte så bra för när Frida släppte taget om repet så åkte jag med när Sara och Felicia drog i repet... HAHAHA!
Sedan stod jag & Frida och killarna och försökte knuffa ner varandra på respektive station, det gick inte heller så bra... ;)

Nej nu KAN jag inte skriva mer, blir gaaalen!!!
Ska gå på toa och sånt nu innan jag åker.
Puss!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback