Hemma från skolan.

Hejhej! Sitter och lyssnar på musik, satt i soffan och tittade på tv förut. Då gjorde Lotta världens sötaste grej, hon drog till sig nackudden och lade sig på den! Haha, sen lyfte jag ner henne och då bäddade hon ner sig i en av tvättpåsarna! Min lilla sötis! <3
Idag hade vi världens längsta no-lektion, tråkigt. Jobbar med kroppen nu och skulle läsa om huden. Boring. Sen blev jag lite förbannad för en sak...
På dramat var jag först ut att presentera men jag kände mig inte alls förberedd och jag hade inte tränat så att blev konstigt, ska göra det nästa fredag istället.
På svenskan skrev jag på min "recension" av Den femte systern och sedan var det lunch. Snälla ge oss bättre mat! :(
På elevens val redigerade vi bilder som vanligt, snart har vi gjort allting. Ska vi verkligen ha detta fram till skolavslutningen?
När jag kom hem gick jag ut med Lottapotta och sen vet ni ju vad jag har gjort. ;)

Har inga mer planer idag, ska nog flytta saker från vardagsrummet till andra ställen [haha] eller så gör vi det imorgon, jag vet inte. Ska i alla fall städa mitt rum, det är KAOS! Det ligger kläder på golvet & på min fotölj - den syns ju inte längre haha, byråns lådor är utdragna och där hänger det ut massa kläder och bälten... Najs va? Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback