To - die - for

Sitter och lyssnar på fina Phantomrider (jag grät faktiskt lite när jag lyssnade på den i förmiddags, den påminner så mycket om det som händer just nu...) och beundrar en av mina nya klänningar. Beställde hem två från Nelly i torsdags för jag hittade ingen fin avslutningsklänning i affärerna. En av klänningarna jag beställde  är kort, tajt, blommig, axelbandslös, rynkig och med härliga färger. Den andra är en spetsklänning med bar rygg. Love. Jag tror att det blir den korta blommiga, retur blir det i alla fall inte. Nu är det bara ett litet problem... Skor? Klackar blir det, ofcourse. Det är bara det... Vilket par? Jag har hittat 6 par skor, ska visa för mami och se vilket par hon tycker är finast. Sålänge hade jag tänkt dreggla för ett annat par skor som är to-die -for nu på våren och sedan till hösten. Vad tycker ni? Visst är de supersnygga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback