14e november 2010

Hejhej! Min födelsedag var finfin och spenderades med min familj och mina bäst vänner. Finns det något bättre? På morgonen vaknade jag vid halv åtta (jag vaknar alltid tidigt när det vankas födelsedag eller jul) och låg spänt och väntade på att familjen skulle tåga in i mitt rum sjungandes... När de äntligen kom efter en timme blev det presentöppning och i paketen låg en stor parfymflaska märkt "Can can - Paris Hilton" och ett Thomas Sabo armband. Jag blev jätteglad! Innan tjejerna kom vid tretiden hann jag hjälpa mamma med marängtårtan, städa lägenheten, raka benen, duscha och fixa mig. Ni anar inte hur stressad jag var ett tag... Haha. När alla hade kommit (Frida, Olivia, mormor och min moster Yvonne) blev det ännu mer paketöppning. Vad jag fick ska jag visa lite längre ned. Middagen var jättegod! Kycklingfilé, klyftpotatis och två olika Jensens Böfhaus såser. Mums! Till efterätt blev det som sagt marängtårta, den blev riktigt god! När mormor och Yvonne åkte hem gick jag och tjejerna till Willys och köpte gottgott. Sourcreme & Union-chips måste vara något av det godaste som finns!

Under kvällen tittade vi på The secret window, en gammal film från fyran när min klass dansade i Örebro och Dirty Dancing. Den sistnämda filmen såg vi halvvägs, till slut kunde jag inte hålla ögonen öppna mer så vid tvåtiden blev det sovdags! Det var riktigt skönt att få sova och drömmen jag drömde måste ha varit den bästa någonsin! (Man fick ta vad man ville i alla affärer på Frölunda Torg) Tyvärr väcktes jag när jag var i BikBok. Haha! Ja, tjejerna åkte vid tolvtiden och sedan dess har jag inte gjort så mycket. En riktig slappsöndag! Nu ska jag ladda upp en massa bilder tänkte jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback