23e oktober

Hejhej! Igår skrev jag ingenting då jag var riktigt trött, vi var lediga från skolan men vaknade vid sjutiden ändå och kunde inte somna om. Tänkte att jag skulle åka till frölunda torg men det orkade jag inte, hade en riktig sunkdag... På kvällen tittade jag på Mean Girls och åt en Ben & Jerry glass (cookiedough, mmm...) Finns det något godare? Det var väl det som hände igår, inget speciellt alltså.

Idag vaknade jag vid tiotiden, käkade frulle och tittade på The Hills & The City. Tiden har verkligen sprungit iväg och här sitter jag fortfarande i pyjamas och gäspar. Super? Not... Föressten luktar allting sövningsmask (?) usch... Vet inte om det är min nässpray som spelar ett spratt... Lukten kom ju när jag började använda den... Haha aja, idag tänkte jag uppdatera bloggen om vad som har hänt på sistonde och publicera lite andra roliga inlägg. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback