23.12.2011

Imorgon är det julafton, om tjugo minuter för att vara exakt. Jag har faktiskt blivit lite förväntansfull så lite julkänsla har jag nog fått, hihi. Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Frida, Olivia och jag fikade på ett jättemysigt café där vi också bytte julklappar, fick en himla fin bodylotion av märket Victorias secret av Olivia. Tack så mycket! Fridas har jag inte öppnat än, de ligger i julstrumpan sen förra helgen. Lite nyfiken är jag allt! Efter fikat åkte vi till Jul på Liseberg, där var det lika fint som alltid med tusentals ljus och mysiga små bodar överallt. Jag fick köpt en liten påse med fudge, valde bland annat vanilj med vit choklad, choklad & mint och gräddkola. Det är ett under att alla bitar är kvar i påsen. Vi gick runt på Liseberg ett tag, var jättekul och mysigt. Har sagt det förr men säger det igen, det kan inte bli annat med dessa finfina tjejer. När jag kom hem vankades det minijulbord med familjen innan städning, hemmaspa och godistillverkning kunde bockas av. Mamma och jag har nu under kvällen tittat på 'Grinchen' och kelat med Smilla som vandrat fram och tillbaka, söten. Skall bädda ner mig nu, imorgon är det julafton och då kommer tomten! Fast han har ju redan varit här... Såg minsann ett par julklappar i julstrumpan när jag kom ut från badrummet, haha. Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback