25.12.2011

Hoppas att ni hade en jättefin julafton, det hade jag! Vi åt massor av god mat, spelade julklappsleken {som slutade med att man gav bort det man hade vunnit till andra, haha.}, åt hemmagjort godis, tittade på Kalle Anka,  pillade i Alladin och Paradis-askarna, pratade om allt och inget, öppnade fina julklappar, åt jultårta, busade lite grann, lyssnade på söta mormors tal och bara myste. Det var en riktigt fin dag som slutade med Svensson Svensson firar jul och Sällskapsresan i soffan. Släckte lampan tjugo över tolv och slocknade på en gång. Imorse väckte mamma mig vid halv tio, slängde på mig kimonon jag fick i julklapp och satte mig vid ett dukat bord. Julfrukost. ♥ Vörtbröd med gräddost och tomtegröt är en väldigt bra start på dagen. Under förmiddagen har jag pillat med mina julklappar, ätit julgodis och tagit en skön dusch. Smorde in mig med en bodylotion jag fick i julklapp och invigde min nya parfym, luktar såå gott! Nu måste jag rusa, skall gå på bio med Frida! Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback