05.07.11

Godmorgon! Känner mig mycket bättre idag, hade ingen feber igår som tur var. Börjar bli trött på att jobba nu, jag kan inte ha på mig vad jag vill [oömma kläder ska man ju ha, och det har jag nästan inga...] och det är så varmt! Värmen kunde komma när jag slutar tycker jag, haha. Orättvist att alla andra kan ligga på stranden och så, jaja det kommer! Idag ska vi, enligt kalendern, till skogen på förmiddagen. [Nooo...] Sedan blir det väl att leka på gården och så. Ska in till stan efteråt och äta glass med Frida, det gillas starkt! Mums!
Nu- packa väskan och sedan bege mig mot spårvagnshållplatsen. Ha en jättefin dag!


Ser precis ut så som jag gjorde igår, åh vad jag längtar efter att ta på mig vad jag vill utan att oroa mig för att de ska bli förstörda! Har förresten köpt en ny säng, en vit! Fint och fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback