06.07.11

Hej i värmen! Gick upp som vanligt kvart i 6 och åt lite frukost men jag var så varm och svag + huvudvärk på det så jag gick och lade mig igen. Gick upp vid tio och tittade lite på tv och åt lite flingor. Har suttit med laptopen i knät ett tag nu, ska snart sätta mig på balkongen och läsa en tidning. Så vaarmt ute! Så typiskt alltså, aja. Det är bättre att jag är hemma idag så att jag kan vila upp mig och gå till dagiset imorgon. Imorgon är det sista dagen på mitt underbara sommarjobb och dags för ett ännu underbarare sommarlov! Vad härligt det ska bli! Jag ska sola, bada, äta glass i massor, fota, sitta på balkongen och läsa, hänga med mina fina vänner, vara ute sent, åka till liseberg och titta på Oskar Linnros och Lotta på Liseberg [vill det i alla fall], fika på uteserveringar och så vidare... Låter toppen, right? Det tycker jag!

Blev så otroligt glad när jag läste kommentarerna jag fick på det förra inlägget. De gjorde verkligen min dag, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback