11.07.11

Befinner mig just nu i mitt rum, åt frukost för en stund sen och har precis upptäckt att jag fått lite hosta. Super, verkligen super att jag är sjuk på sommarlovet. När jag blir frisk... Då jäklar! Gör ingenting om dagarna och beställningen från cdon har inte kommit än [antagligen kommer den imorgon, annars... Haha]. Åh vad tråkigt! Igårkväll var det rena rama niagarafallet här, regnet öste ner som bara den. Blev lite glad då, för det är faktiskt mysigt när man är inne och... jag slapp tänka på att jag är sjuk och missar fina sommarkvällar. Så det var bra, för min del alltså. Men nu skiner solen och ångesten växer till sig, stackars mig. Ska sätta mig på balkongen sedan och läsa ELLE som jag fick i brevlådan för en stund sen. Tror det blir bra. Vad ska ni hitta på idag?


Jag älskar de fina omslagen på ELLE, inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback