25.07.11

Halloj! Sitter och tittar på ettan som precis haft tyst minut. Så himla fint. Men det är så hemskt att det ska behövas ha en tyst minut. Usch.

Idag händer ingenting. Ska åka en tur till Ikea sen med mamma och köpa ett par krukor och galgar, har inget annat för mig så det får bli så. Ska även ringa frisörsalongen jag går till om tid till att fixa brynen, gjorde det på en annan salong inför Daniels student i maj eftersom jag inte riktigt vågar göra det själv. Ska dock köpa en pincett så att jag kan hålla efter. Enligt tidningen förra veckan ska det bli riktigt varmt och fint denna vecka, det återstår att se, hoppas verkligen på flera härliga baddagar för jag har inte badat en enda gång iår... Blir så irriterad, missade jättevarma dagar när jag sommarjobbade och ännu varmare dagar när jag var sjuk. :( Aja, sommaren är inte slut ännu. Nu funderar jag på om jag ska ta en dusch innan vi åker eller om jag ska ha i torrschampoo... Äh, duschar ikväll istället. Mycket bättre tycker jag. Vilket luddigt inlägg det blev idag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback