04.08.11

Halloj! Jag har haft ett par riktigt fina och bloggfria dagar. I fredags gick mamma och jag till grymma Askimsbadet där vi solade och badade för första gången iår, det var så himla skönt! Hade kunnat plaska runt i det svala vattnet hela dagen! Hemvägen tog fyrtiofem minuter eftersom det var så varmt. Det tar ungefär tio minuter i vanliga fall, haha knäppt. På kvällen åkte jag in till stan där Olivia och jag hämtade våra biobiljetter och satte oss på ett fik där jag åt riktigt smarrig glass! Strawberry cheesecake och en vanilj/chokladglass med cookies. Mums! Vi satt där i två timmar ungefär innan jag åkte hem och tillbringade kvällen på balkongen. Finns inget bättre än varma sommarkvällar. Igår åkte jag in till stan vid två där nyss hemkomna Frida och jag köpte varsin smoothie som vi drack ute i solen, vi pratade om allt och inget. Vi gick även runt i ett par butiker och kikade. Det var så länge sen vi sågs sist så det var riktigt kul! Strax efter att Frida hade åkt hem gick jag och Olivia och åt innan bion började, vi såg 'Harry Potter och dödsrelikerna'. Det var en riktigt grym film och slutet var jättebra. När vi kom hem till mig tittade vi på 'Love actually' och kommunicerade sedan via facebook fastän vi satt några centimeter från varandra. Haha. Olivia åkte hem vid två och jag gjorde sedan inget speciellt. Annars har jag inte gjort något särskilt, har blivit med nya Rayban's och keyboard som jag satt och spelade på igår, lärde mig sex ackord på tio minuter och kan spela 'Vill ha dej'. Hihi. Så kul! Idag ska jag nog åka in till stan och kika lite. får se vad det blir. Puss xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback