In my bed

Halloj! Ligger i sängen just nu med magont. Det var längesen jag hade det... Har haft det hela dagen så jag var inte sådär peppad på att leka med barn om man säger så... Det gick bra i alla fall, var med vintergatan och det var kul! Alla är så goa så det kan inte bli annat. Fick sluta nästan 40 minuter tidigare, skönt! Jag och Deeka [den andra sommarjobbaren] fick sedan åka buss och springa till ettan istället för att vänta tjugo minuter på sjuan, så det blev ett litet äventyr. Haha, nej men det var lite kul när bussen och ettan åkte bredvid varandra...

Jag och Frida ska ses imorgon istället, hon hade ärenden och jag ont i magen så det blir bra. Nu ska jag snart gå och duscha och sedan lägga mig i sängen igen. Känner mig febrig, hmm... Hoppas inte!


Syns att jag är väldigt trött, somnade lite innan middagen...


Kommentarer
Sanna säger:

söt du är :)

2011-07-04 | 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback