Turning tables

Är i skrivande stund nyduschad och insmord med kokosdoftande bodylotion, det är så mysigt med bodylotions och bodybutters. Shadie och jag satte oss på Wayne's coffee där en kladdkaka slank ner innan vi begav oss till salongen där jag fick mina ögonbryn formade. De är så fina nu! Det gjorde inte ont heller, vilket det gjorde på den andra salongen jag var på, min salong och frisör är bäst! Blev fint prat och kik i några affärer innan vi tog spårvagnen mot samma håll. Fin chey det där, vi har känt varandra sen vi var små pluttar förresten. Det var en fin eftermiddag som absolut skall göras om, och det snart. :) Tänkte gå och läsa lite nu, så himla mys på sommaren! Imorgon blir det troligen en dag på stranden med mami.  Det blev väldigt mycket "fint" i detta inlägget, men så får det vara. För när jag är riktigt glad, ja då är allt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback