20.07.11

Halloj! Förra veckan spenderades till mesta dels tittande på Gossip Girl [har bara fyra avsnitt kvar nu... hehe], mysigt var det. Vilade upp mig rejält under dessa dagar, behövligt! I måndags bar det iväg till Olivia där ett Harry Potter-maraton väntade med godis, cola och Ben & Jerry. Hur mysigt som helst! Vi såg fyra filmer då och de andra två såg vi i tisdags. Vi hann inte se den sjunde men äh, kan hyra den någon dag innan jag och Olivia drar på bio och ser den sista. Spännande! Har, innan maratonet, bara sett de två första filmerna och jag kan säga att jag verkligen har missat något! Riktigt bra filmer är det! Blev tjejsnack, skratt och läggdags vid fyra på morgonen. Precis som det ska vara. Idag åkte vi, min familj och jag, till Varberg och strosade runt på marknaden, åt glass, gick runt fästningen och stranden, åt en mumsig middag på en mysig restaurang och hade det allmänt trevligt och mysigt. Fick med mig ett otroligt fint halsband [kan bokstavligt talat inte sluta titta på det... L o v e] och en finfin ring hem också. Ska utan tvekan åka dit en gång till iår, vi brukar bara åka till marknaden en gång om året men nu jäklar ska det köpas smycken! Eller, ett par i alla fall. :) Ska lägga mig i sängen och läsa nya SOLO och bläddra i H&M's höstkatalog. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback