25e mars 2011

Halloj! Igår bloggade jag ingenting, istället koncentrerade jag mig på att sjunga "Dancing in the street" ett x antal gånger, idag ska vi nämligen ta an den låten på repet. Vi har koncentrerat oss på "Natural woman" den här veckan... så det är nog dags nu. Igår fick jag reda på att vi ska ha konsert gånger fyra. Tre konserter för skolan och den sista är den "riktiga". Pirrigt värre! Igår hade jag även musiklära som jag börjar greppa, de svåra delarna är ju verkligen svåra! Samhällskunskap hade jag också.

Just det! Utvecklingssamtalet gick jättebra! Det enda jag måste tänka på är att ta mer plats i ensemblen och att ta ett steg i taget på ljudtekniken (ljudtekniken är den svåraste kursen jag har, för min del då). Låter bra!

Idag är det som sagt bara rep, egentligen är vi ju lediga på fredagar men äh, och efter skolan ska jag kanske träffa Olivia. Nu måste jag skynda mig lite, packa väskan och så. Ha're bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback