Annandag jul

God fortsättning på er! Jag hoppas att ni fick en lika fin julafton som jag fick, det är alla värda. Julafton såg ut som den alltid gör med lång förberedelse innan gästerna kom, glöggmys framför Kalle Anka, julbord med massor av god mat, det hysteriskt roliga julklappsspelet, julgodis i stooora mängder, julklappsutdelning, tårta och bara mys hela kvällen. Kvällen rundades av med »Tomten är far till alla barnen« vilket är i princip den bästa filmen någonsin. SÅ himla rolig. Julafton hade nog inte kunnat bli bättre, trots att vi skippade midnattsmässan i år igen. Det börjar bli en tradition det, att planera in det men sedan strunta i det. Haha. I år måste jag ha varit väldigt snäll men tanke på de fina klapparna jag fick, tack snälla. Jag måste säga att julafton är den bästa dagen på hela året. Födelsedagar och varma sommardagar i alla ära men en dag som enbart går ut på att umgås och ge till andra är ju bara så underbar. Love it! ❤
 
Juldagen startade med julfrukost, åkte sedan och köpte en av mina föräldrars julklappar till mig, tog det lite lugnt, åt julbord i går också {mums} och på kvällen blev det väldans mys med Olivia på bio! Köpte en varm choklad inne på cafét på bion innan filmen började, sååå gott. Vi såg den svenska filmen »Blondie« vilken var jättebra! Jag älskar svenska filmer, de känns så äkta och är ofta väldigt fina. Tummen upp alltså! Efter att ha tryckt i mig massor av popcorn och eftertexterna började rulla begav vi oss till baren i samma byggnad, vi köpte varsin hallonmojito och satt där och tjötade i vad som kändes som flera timmar. Men det var nog bara två... Härligt var det i alla fall. 
 
Idag tog jag mig en liten sovmorgon och halvligger nu i sängen sådär gött. Har börjat att titta på Askungen men det känns så fel när det är engelskt tal så jag ska nog gå och hitta på något annat... Om ett tag bär det av till mormor för gofika och allmänt chill resten av dagen. Passar bra såhär på annandagen. I morgon blir det dock shopping, mellandagsrean here I come.
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback