Lucia

Glad lucia på er! Har haft en såå mysig morgonen med tomtegröt och Lucia på tv. Blir bara så avundsjuk på de som är med i alla körer och får sjunga fina låtar vid den här tiden på året. Det var tänkt att jag skulle söka in till olika körer nu till hösten men varför det aldrig blev av vet jag faktiskt inte... Känns dumt nu. Verkar ju så otroligt roligt! Vi har ju körer till både jul och sommar i skolan, det är ju obligatoriskt, och så gick jag i en kör förra året men det blir ju inte på samma sätt... Tyvärr. Nåväl, det är bara att söka in nästa år. I kväll skall vi i alla fall lussa för mormor så det blir kul! Vi gjorde det förrförra året och det var riktigt uppskattat, mysigt var det också för den delen. Så det blir att packa ner de hembakta lussebullarna och några peppisar, på med glitter runt håret och sjunga utanför hennes dörr. Hihi. Nej, nu måste jag springa ner till spårvagnen. Har det sista provet för i år idag, så önska mig lycka till!
Puss
 
Glad lucia på tre bast, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback