+++

Om det är något jag älskar att lägga till i en outfit så är det läppfärg. Det kan verkligen lyfta en annars enkel outfit eller lägga till det lilla extra i en mer genomtänkt klädsel. Rött eller rosa är det jag brukar köra på mest men ibland (när jag vågar) rockar jag även mörka bäriga läppar åt det lila hållet. Det jag har märkt fungerar bäst för mig är att applicera massor av läppbalsam för att riktigt återfukta och mjuka upp läpparna och sedan applicera läppenna. Fördelarna med en läppenna är att det är väldigt enkelt att använda, det blir matt och snyggt samt håller hela dagen. Dessutom är det mycket billigare än ett läppstift. Läppstift är dock riktigt fint det också.

Kommentarer
Sara säger:

Jättefint! :-D

2013-04-15 | 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback