Måndag

Hallå där! Sitter och pluggar inför ett prov som äger rum i morgon, är inte speciellt taggad alls men det skall nog gå bra. Lär dock somna här vid skrivbordet inom ett par minuter, SÅ trött är jag. Jag har haft en lång och tråkig dag så det är väl därför, lite måndagsångest på det också. Nåja, min helg har varit ganska bra med mycket fokus på mig själv. Jag har pluggat, storstädat, haft det bästa hemmaspat någonsin, legat i sängen och tittat på serier, powerwalkat med mamma (vilket dock slutade i regn men vi kämpade på ändå, göttit) och gått en jättehärlig långpromenad i solen med min fina vän Emelie. Åt supergoda frukostar också, blir hungrig bara jag tänker på det! Grova mackor med ost, sallad, gurka och tomat + jordgubbssmoothie i går och det godaste som finns; ugnsbakad äppelpajsgröt med keso i lördags. Jag har länge velat prova ugnsbakad gröt så jag tog min lediga morgon i akt och slängde ihop det lite snabbt. Det var sjukligt gott!
 
Nu ska jag plugga lite till innan det är dags för dejt med sängen. Natti natti!
 

Kommentarer
L I S A N Y M A N säger:

Svar: Chicy! ;) Eller hur, jättefina!

2013-04-26 | 15:51:00
Bloggadress: http://lisanymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback