Sunday

Klockan är redan halv tolv och jag ligger fortfarande i min säng och tittar på Simpsons... Jag är inte riktigt redo för att starta dagen på riktigt, men om en stund så skall jag ta itu med allt viktigt jag skjutit upp under lovet. Musikteoriplugg, ännu mer jobbsökande och lite studentgrejer skall jag fixa idag. Varvat med lite serietittande förstås. En ganska menlös söndag med andra ord. Skall ut på långpromenad också, man måste ju passa på när vädret är så fint!
 
Det blev utgång i fredags och tack och lov för det, det var verkligen behövligt! Jag har inte haft sådär kul på ett bra tag. Jag och mina fina tjejer dansade hela natten och var det några som ägde dansgolvet så var det garanterat vi. Var hemma vid fyra på morgonen och slocknade direkt, min säng har nog aldrig varit så skön som då... I går hade jag fortfarande riktigt ont i fötterna och var så trött att mina ögon gick i kors i princip hela dagen... Åkte dock in till stan ändå för lite ärenden men avslutade dagen tidigt i min säng med serier och ostbågar. Perfekt. 
 
Nej, nu skall jag ta och carpe diem! 
 
Från i fredags; Olivia, Frida & Jag samt dancemode med fina Lisa. Grym kväll.

Kommentarer
Frida säger:

Grym kväll var det!

2013-04-08 | 10:48:09
Bloggadress: http://keishas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback