Sunshine

Åh så härligt väder det var i går! Frida och jag åkte in till Kungsbacka på förmiddagen och åt den första lunchen på en uteservering för i år. Med varsin pastatallrik och gofika efteråt (köpte världens godaste cheesecake, den hade inte suttit fel just nu!) satt vi där ett par timmar och göttade oss. Uteserveringsmys skall det absolut bli massor utav i år, det måste ju vara bland det bästa som finns!
 
Just nu sitter jag med ett antal hemmagjorda chokladbollar i magen och tittar på Andra Avenyn. Jag har precis kommit hem ifrån en fönstershoppingsrunda, jag letar efter en väska till balen och skor att springa ut i på studenten. Jag hittade ingenting tyvärr så jag börjar bli riktigt stressad, men det ska nog ordna sig. Provade också de finaste sandaletterna som finns och med tanke på priset får de nog en plats på min skohylla snart... Dessa skulle jag isåfall bära på studentfesten och sedan sommaren ut. De är verkligen perfekta! Well, i kväll kommer Frida hit och sover över. Det blir eventuellt utgång också så det blir nog en väldigt kul kväll! Nu blir det snart kebabmiddag, yum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback